Klienditeenindus -Suhtlemine (Veokorraldaja-Logistik/ laotöötaja)
- mõistab enda rolli ja vastutust meeskonnaliikmena ettevõttes järgides organisatsiooni põhiväärtusi ja eetikanorme
- loob head suhted klientide ja kolleegidega käitudes erinevates olukordades tasakaalukalt ja eesmärgipäraselt, sh pingelistes olukordades
- mõistab klienditeeninduse protsessi sisu ja rakendamise põhimõtteid organisatsiooni toimimisel.
Klienditeenindus lao- ja veoteenuste ostmisel ja müümisel (Veokorraldaja-Logistik)
- mõistab klienditeeninduse protsessi tähtsust logistika ettevõtete tööst
- mõistab lao- ja veoteenuste ostu- ja müügiprotsessi olemust
- osaleb lao- ja veoteenuste ostumüügitoimingutes meeskonna liikmena tagades head kliendi- ja tarnijasuhted
- käsitleb kauba- ja veodokumente kasutades kaasaegseid infotehnoloogilisi vahendeid ja erialast terminoloogiat sh võõrkeeles
Maht 7 EKAP
- Selgitab transpordilogistika toimimise põhimõtteid ja selle arengut mõjutavaid faktoreid.
- Kirjeldab transpordi mõju keskkonnale ja jätkusuutliku transpordipoliitika olulisust.
- Seostab erinevate veoliikide kasutamisvõimalusi vastavalt tööülesandele.
- Selgitab maanteevedusid reguleerivate õigusaktide rakendamise põhimõtteid vastavalt tööülesandele.
- Vastavalt lähteülesandele ja lähtudes reguleerivatest õigusaktidest koostab kauba- ja veodokumendid keeleliselt korrektselt, kasutades IKT vahendeid.
- Valib veomarsruudi ja –vahendi lähtuvalt konkreetsest saadetisest ja kliendi soovist arvestades veokijuhi tööaja puhkeaja regulatsioonide, teede kasutamistingimuste jms piirangutega.
- Koostab koorma vastavalt laadimisplaanile, arvestades kauba omaduste ja veeremiparameetritega.
- Kirjeldab võimalikke veopakendite tagastamise ja säästliku kasutamise põhimõtteid.
- Vahetab infot seotud osapooltega, kasutades asjakohaseid suhtluskanaleid.
- Selgitab kinnitusvahendite rakendamise põhimõtteid veoohutuse tagamiseks maanteetranspordil.
- Tuvastab ohtlikud ja eritingimustele vastavad veosed ning neile rakendatavad tingimused tööülesandest lähtuvalt.
- Lähtuvalt tööülesandest kirjeldab pakendite sobivust ja kinnitusvahendite kasutamist koormaruumi planeerimisel ja veoohutuse tagamisel.
- Kirjeldab IKT vahendite ja jälgimisseadmete kasutamise võimalusi veoprotsessidega kaasnevate riskide vähendamiseks.